Butik Basic - Prestashop
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Butik Basic - Prestashop

Startkostnad: 0 kr. Lämplig för en e-handel som omsätter ca 0-3 miljoner per år. Perfekt för startups, men inkluderar ändå allt du behöver för att börja sälja på webben.  Läs mer längre ner...

1 195,00 kr (inkl. moms) (1 195,00 kr månad) 1 195,00 kr (exkl. moms)
Exkl. moms

Säker sajtBetala tryggt i svensk shop med
    & SSL och betalning via STRIPE

Sälj med Prestashop på marknadsplatser

Försäljningstips

  • Perfekt för startups, men inkluderar ändå allt du behöver för att börja sälja på webben.
  • Välj bland 100 tals designmallar
  • Mobilvänlig responsiv design
  • Installation av valfri Checkout
  • Automatisk sökmotoroptimering på produkter och kategorier
  • Delad hosting för din sajt med bra fart. Utrymme 3GB SSD disk
  • SSL / https
  • GDPR Kompatibel
  • ÅF / Avtalskunds funktion
  • Dynamisk produktfilter funktion
  • Språk, Domän & Valutastöd*
  • Installeras med svenska och SEK
  • Cloudflare webbproxy & brandvägg
  • ImunifyAV - Antivirus och antihack
  • Automatisk backup 1 gånger per dygn
  • Fri support via mail & telefon
bu-ba

Kommersiella villkor

När du beställer Programvaror/moduler från Prestashopsupport.se så godkänner du samtidigt Prestashopsupport Användningsvillkor för Programvara. Följande villkor kompletterar Användningsvillkoren och gäller för Programvaror från Prestashopsupport.

Nöjd kund-garanti

För oss på Prestashopsupport är det viktigt att du som kund är nöjd med oss samt våra produkter. Därför ger vi dig nöjd kund-garanti. Om du mot förmodan inte är nöjd eller om något går fel i installationen med din nya modul försöker vi i första hand att hjälpa dig så allt ska fungera som det ska. Går inte det får du helt enkelt pengarna tillbaka eller möjlighet att byta till en annan lösning i vårt breda sortiment. Nöjd kund-garantin gäller i 15 dagar efter inköpet och för moduler. Om du vill utnyttja nöjd kund-garantin kontaktar du oss på kontakt@prestashopsupport.se eller 070-2423240. Om du mejlar, glöm inte att uppge företagsnamn och kontaktuppgifter så att vi kan nå dig. Vi är också tacksamma om du vill berätta varför du vill utnyttja garantin.

Leverans

Programvaror/moduler för installation på din Prestashop plattform

På Prestashopsupport levererar vi all programvara/moduler digitalt via internet. Logga in på ditt konto och välj Ladda ner/Uppdatera.

Pris och betalning

Moms tillkommer på alla priser och priserna är angivna i svenska kronor. Vi reserverar oss för eventuella prisförändringar i enlighet med Användarvillkoren. De årliga prishöjningarna gäller från 1 januari varje år.

Fakturor levereras digitalt till e-post.

Betalning sker via Stripe och på abonnemang skickas en påminnelse 7 dagar före att pengar kommer dras från ditt registrerade kort.

Om betalningen på abonnemang fallerar skickas en påminnelse till dig om betalningen och du debiteras en påminnelseavgift på 60 kr. Vi debiterar också dröjsmålsränta med referensräntan + 8 %. Om du trots vår påminnelse inte betalar fakturan överlämnar vi ärendet till vårt inkassobolag och sedvanliga inkassoavgifter tillkommer.

Avsluta/säga upp serviceavtal, abonnemang eller prenumeration

Om du vill säga upp ditt serviceavtal, ditt abonnemang eller din prenumeration måste du göra det senast på sista dagen i din innevarande avtalsperiod. Om uppsägningen kommer in senare än så innebär det att avtalet har förlängts i ytterligare en period. Uppsägningen träder då i kraft först när den pågående avtalsperioden löper ut.

Registrering på Prestashopsupport.se

När du handlar för första gången, skapas ett kostnadsfritt konto för kunden. Den första person som kundens konto skapas för får rollen som primär kontakt och administratör av kontot. Administratören har möjlighet att lägga till de användare hos kunden som ska ha tillgång till de olika tjänsterna, kan köpa till ytterligare användarlicenser för vissa tjänster samt styra behörigheter för övriga användare på kontot.

Reklamation

Om du vill reklamera ditt köp eller har invändningar mot fakturan måste du kontakta oss senast 14 dagar efter fakturadatum. Kontakta oss på Avtal & Abonnemang via chatt, mejl eller telefon.

Se även avsnittet om Nöjd kund-garanti.

Om du har köpt din produkt/tjänst via någon av våra återförsäljare eller partners ska du vända dig dit för eventuell reklamation

Vår målgrupp

Prestashopsupport levererar produkter och tjänster för näringslivet och föreningar. Detta innebär att vi endast säljer till näringsidkare.

Övrigt

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel i prislistor, trycksaker och på webbplatser. Uppgifter om produkter, tjänster och villkor som anges på vår webbplats kan komma att ändras utan att detta meddelas särskilt.

  • "Om jag ska välja ut någonting som är viktigast för min företagsutveckling så är det samarbetet med Ledin Info och Per Ledin. Som e-handlare måste du vara multikompetent för att lyckas och därför är vårt samarbete så värdefullt. Det gör att vi kan ligga i topp, hänga med i utvecklingen och hitta nya vägar tillsammans, trots att min specialkompetens ligger inom helt andra område. Vi lär oss massor på resan, får många goda råd och hjälp att se nya möjligheter. Det är en ständigt pågående utveckling och inget man blir klar med. Per Ledin och hans medarbetare har alltid kundens bästa som sitt mål, deras fokus är att leverera, inte fokus på att fakturera som många andra liknande företag.Vi dessutom har många goda skratt ihop gör det roligt att arbeta ihop."
    Tina Olofsson, graceofsweden.se
  • "Vi säljer en ny typ av bastu och har ständigt behov av att utveckla vår SEO för att komma högt i sökorden. Ledin är en mycket bra partner då de förstår vikten av webbutveckling med Onpage optimering. De har snabb service och fixar våra önskemål utan krångel." -
    Lars Lundborg, luxway.se
  • "Vi har drivit e-handel sedan 2006 och har bytt plattform 3 gånger. Vi har tidigare bara haft leverantörer som har sett till sist bästa. Vi nu äntligen hittat en leverantör som även ser till vårt bästa. Inställningen från vår leverantör är att inget är omöjligt, och inget ska ta alltför mycket av vår budget. Vi har även en plattform där vi själva kan ändra mycket själva utan behöva kunna kod. En annan viktig sak är att man har en plattform som alltid är uppdaterad - även om 5 år så man inte behöver bärja om från början. Kontakta oss om ni vill veta mer om vår leverantör som stämmer in på alla krav vi hade - och som inte är dyrare än vad en mindre e-handlare klarar av." -
    Peter Johansson, mattconcept.se