Butik Dropship Bigbuy - Prestashop
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Butik Dropship Bigbuy - Prestashop

Är du i ett läge där du har tid över och kanske vill ha lite inkomster på sidan om ditt jobb? Eller kanske du redan är e-handlare och vill utöka din verksamhet?

FÄRDIG DROPSHIP LÖSNING

BigBuy är idag Europas största dropshipping service. Ledin Info har många års erfarenhet med kunder som säljer genom BigBuy, och de problem man haft. 
Läs mer längre ner...

1 800,00 kr (inkl. moms) (1 800,00 kr månad) 1 800,00 kr (exkl. moms)
Exkl. moms

Säker sajtBetala tryggt i svensk shop med
    & SSL och betalning via STRIPE

Sälj med Prestashop på marknadsplatser

Försäljningstips

FÄRDIG DROPSHIP LÖSNING

BigBuy är idag Europas största dropshipping service. Ledin Info har många års erfarenhet med kunder som säljer genom BigBuy, och de problem man haft. Vi har löst dessa på att innovativt och smidigt sätt genom denna shop. Vi vill påstå denna shop är flerfaldigt bättre, snabbare, trevligare och mer konverteringsvänlig (mer köp) än BigBuys egen 360. Självklart är allt automatiserat med produktfeed och orderkoppling. Stora möjligheter att påverka priserna med prisregler. Du kan också baka in pris för frakt i produkternas pris genom att använda dessa prisregler. Det är enkelt att svartlista delar av sortiment man inte vill ha. Denna shop är anpassad att sälja på en lokal marknad som Sverige med som exempel Klarna Checkout, vilket inte fungerar med BigBuys egen 360. Shoppen levereras komplett med alla CMS sidor som krävs för att följa lagar om köpvillkor, GDPR etc.

FANTASTISKA FUNKTIONER

Kortfattat tekniskt - Hämtar nya och uppdaterar produkter dagligen. Uppdaterar lagersaldon varje timme. Skickar automatiskt order du får till leverantören. När ordern skickas får du och din kund automatiskt spårningsnummer och din order blir automatiskt fakturerad kunden. 

Optimal kundnytta, kundglädje och fantastiskt konverterings vänlig shop. Varför? Snabbheten, navigering, design. Besök själv bigsale.nu så ser du enkelt varför

VACKER OCH MODERN DESIGN

Denna sajt är optimerad på alla vis för att tillgodose snabb laddning och bästa möjlig SEO. Lägg till att den är vacker och trevlig för kunden att surfa på.

MANAGED HOSTING INGÅR

Vi erbjuder hostning för alla våra kunder. Snabba moderna servrar med SSD diskar, 64 GB ram, dedikerad drift, antivirus och antihack mjukvara, samt backup. Är du kund hos oss har du access via Plesk kontrollpanel samt access till dina filer via FTP. Våra servrar uppdateras varje dygn.

PRISLAPPEN

Har du ett företag eller på gång att registrera erbjuder vi et support & hosting avtal för 1800 kr per månad +moms så är denna shop din med ditt önskade domän och dina önskade färger. Allt klart, bara börja sälja. Detta avser ett 12 månaders avtal. Om du förlänger avtalet efter det kommer vi uppdatera plattformen och modulerna i den kostnadsfritt. Annars kan du flytta shoppen vart du vill. Den är din. Är du privatperson och inte har ett företag kan du köpa denna shop för 21600 kr + moms

SUPPORT

Fri mail support 12 månader

KOPPLING TILL BIGBUY

I grunden behöver du bara skapa ett gratiskonto hos BigBuy. Då ingår produktfeeden till din shop, men du måste manuellt lägga dina kundorder hos BIGBUY. Bra att starta så för att hålla nere kostnaderna. När du får mer order och tycker det blir jobbigt att manuellt hantera detta skapar du ett PACK ECOMMERCE (51 Euro/mån) på BIGBUY så skickas de beställningar in direkt till BIGBUY och de skickar varorna till dina kunder

bu-ds

Kommersiella villkor

När du beställer Programvaror/moduler från Prestashopsupport.se så godkänner du samtidigt Prestashopsupport Användningsvillkor för Programvara. Följande villkor kompletterar Användningsvillkoren och gäller för Programvaror från Prestashopsupport.

Nöjd kund-garanti

För oss på Prestashopsupport är det viktigt att du som kund är nöjd med oss samt våra produkter. Därför ger vi dig nöjd kund-garanti. Om du mot förmodan inte är nöjd eller om något går fel i installationen med din nya modul försöker vi i första hand att hjälpa dig så allt ska fungera som det ska. Går inte det får du helt enkelt pengarna tillbaka eller möjlighet att byta till en annan lösning i vårt breda sortiment. Nöjd kund-garantin gäller i 15 dagar efter inköpet och för moduler. Om du vill utnyttja nöjd kund-garantin kontaktar du oss på kontakt@prestashopsupport.se eller 070-2423240. Om du mejlar, glöm inte att uppge företagsnamn och kontaktuppgifter så att vi kan nå dig. Vi är också tacksamma om du vill berätta varför du vill utnyttja garantin.

Leverans

Programvaror/moduler för installation på din Prestashop plattform

På Prestashopsupport levererar vi all programvara/moduler digitalt via internet. Logga in på ditt konto och välj Ladda ner/Uppdatera.

Pris och betalning

Moms tillkommer på alla priser och priserna är angivna i svenska kronor. Vi reserverar oss för eventuella prisförändringar i enlighet med Användarvillkoren. De årliga prishöjningarna gäller från 1 januari varje år.

Fakturor levereras digitalt till e-post.

Betalning sker via Stripe och på abonnemang skickas en påminnelse 7 dagar före att pengar kommer dras från ditt registrerade kort.

Om betalningen på abonnemang fallerar skickas en påminnelse till dig om betalningen och du debiteras en påminnelseavgift på 60 kr. Vi debiterar också dröjsmålsränta med referensräntan + 8 %. Om du trots vår påminnelse inte betalar fakturan överlämnar vi ärendet till vårt inkassobolag och sedvanliga inkassoavgifter tillkommer.

Avsluta/säga upp serviceavtal, abonnemang eller prenumeration

Om du vill säga upp ditt serviceavtal, ditt abonnemang eller din prenumeration måste du göra det senast på sista dagen i din innevarande avtalsperiod. Om uppsägningen kommer in senare än så innebär det att avtalet har förlängts i ytterligare en period. Uppsägningen träder då i kraft först när den pågående avtalsperioden löper ut.

Registrering på Prestashopsupport.se

När du handlar för första gången, skapas ett kostnadsfritt konto för kunden. Den första person som kundens konto skapas för får rollen som primär kontakt och administratör av kontot. Administratören har möjlighet att lägga till de användare hos kunden som ska ha tillgång till de olika tjänsterna, kan köpa till ytterligare användarlicenser för vissa tjänster samt styra behörigheter för övriga användare på kontot.

Reklamation

Om du vill reklamera ditt köp eller har invändningar mot fakturan måste du kontakta oss senast 14 dagar efter fakturadatum. Kontakta oss på Avtal & Abonnemang via chatt, mejl eller telefon.

Se även avsnittet om Nöjd kund-garanti.

Om du har köpt din produkt/tjänst via någon av våra återförsäljare eller partners ska du vända dig dit för eventuell reklamation

Vår målgrupp

Prestashopsupport levererar produkter och tjänster för näringslivet och föreningar. Detta innebär att vi endast säljer till näringsidkare.

Övrigt

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel i prislistor, trycksaker och på webbplatser. Uppgifter om produkter, tjänster och villkor som anges på vår webbplats kan komma att ändras utan att detta meddelas särskilt.

  • "Om jag ska välja ut någonting som är viktigast för min företagsutveckling så är det samarbetet med Ledin Info och Per Ledin. Som e-handlare måste du vara multikompetent för att lyckas och därför är vårt samarbete så värdefullt. Det gör att vi kan ligga i topp, hänga med i utvecklingen och hitta nya vägar tillsammans, trots att min specialkompetens ligger inom helt andra område. Vi lär oss massor på resan, får många goda råd och hjälp att se nya möjligheter. Det är en ständigt pågående utveckling och inget man blir klar med. Per Ledin och hans medarbetare har alltid kundens bästa som sitt mål, deras fokus är att leverera, inte fokus på att fakturera som många andra liknande företag.Vi dessutom har många goda skratt ihop gör det roligt att arbeta ihop."
    Tina Olofsson, graceofsweden.se
  • "Vi säljer en ny typ av bastu och har ständigt behov av att utveckla vår SEO för att komma högt i sökorden. Ledin är en mycket bra partner då de förstår vikten av webbutveckling med Onpage optimering. De har snabb service och fixar våra önskemål utan krångel." -
    Lars Lundborg, luxway.se
  • "Vi har drivit e-handel sedan 2006 och har bytt plattform 3 gånger. Vi har tidigare bara haft leverantörer som har sett till sist bästa. Vi nu äntligen hittat en leverantör som även ser till vårt bästa. Inställningen från vår leverantör är att inget är omöjligt, och inget ska ta alltför mycket av vår budget. Vi har även en plattform där vi själva kan ändra mycket själva utan behöva kunna kod. En annan viktig sak är att man har en plattform som alltid är uppdaterad - även om 5 år så man inte behöver bärja om från början. Kontakta oss om ni vill veta mer om vår leverantör som stämmer in på alla krav vi hade - och som inte är dyrare än vad en mindre e-handlare klarar av." -
    Peter Johansson, mattconcept.se