Teknisk Support Avtalskund
Formulär för teknisk support för avtalskunder

Innan du lägger en service ticket, är det viktigt du kollar och säkerställer att problemet du upplever inte är lokalt genom att:

* Tömma cachen i din webbläsare (instruktion på https://www.rensacachen.nu), sedan testar du att försöka återskapa problemet på din sajt.
* Testa om andra hemsidor fungerar
* Prova att besöka din butik samt andra sidor i andra webbläsare
* Prova även på en annan dator eller på en mobil via 3G/4G, dvs inte från samma Wifi om möjligt då det kan vara en lokal blockering för ett specifikt ip nummer.
* Om du fått information av en kund om ett fel så måste du som ägare av webbutiken verifiera felet innan du kontaktar oss, se om det går att återskapa.

Support, frågor om funktion och handhavande är alltid tillgängligt och kostnadsfritt. Vill ni att vi ska utföra och åtgärda problem som har med tredjeparts funktionalitet (moduler), felaktigt handhavande eller något annat som inte ingår i ert abonnemang tillkommer 395 kr per ticket. Mer omfattande problem återkommer vi med ett pris innan vi gör något.

Ange ditt domännamn

Ange noggrant när problemet uppkommer och vart. Skicka gärna med en printscreen som påvisar problemet.

Accepterade format: pdf, gif, png, jpg, doc, docx, xls, xlsx 8Mb
Uppdatera

När du lägger en service ticket godkänner du samtidigt Villkor, samt Personuppgift, Biträdesavtal